Простора та високофункціональна

У вантажній моделі STARIA є все необхідне для ефективного, безпечного та стильного виконання роботи. Ви отримуєте багато місця для вантажу і добре обладнану кабіну, яка забезпечить оазу комфорту і відпочинку для вас і вашої команди.

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 8

Простір для зростання вашого бізнесу

Напрочуд просторий та оснащений функціональними конструктивними особливостями, такими як подвійні розсувні двері, що прискорюють завантаження і розвантаження, STARIA стане ідеальним партнером, як для власного бізнесу, так і професійних водіїв, які вимагають максимальної ефективності. Завдяки вантажному борту довжиною 2,5 м, 3-місний фургон завжди готовий прийняти більше вантажу.

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 9

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 10

3-місний

3-місний

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 11

3-місна кабіна

Багатофункціональна конструкція містить розкладну центральну консоль для зберігання, яка при піднятті звільняє місце для третього пасажира. Бічні подушки сидінь та регульовані центральні підлокітники забезпечують чудову підтримку та комфорт.

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 12

Просторий вантажний відсік

Вантажний відсік STARIA вражає своєю місткістю та гнучкістю: завантажуйте вантаж швидко і легко через розсувні двері шириною 870 мм або через задні двері.

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 13

Майже 5000 літрів вантажного простору

Пропонуючи 4 935 літрів багажного відсіку, 3-місні версії забезпечують максимальну вантажопідйомність - розміри вантажного відділення дозволяють перевозити три європіддони.

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 14

Вантажний відсік 3-місної STARIA

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 15

Захисна гатка на вікно

Hyundai STARIA Cargo м. Київ | Дар-Авто - фото 16

Перегородка між пасажирським та вантажним відсіком

Дізнатися більше про абсолютно нову STARIA.

Click the left or right arrow to navigate to the previous or next slides.
  1. 1
  2. 2